czwartek, 3 stycznia 2013

Tylko dla ludzi o mocnych nerwach!

           Tak mocno zaangażowałem się w pisanie poprzednich postów, że zanim się spostrzegłem, a już Nowy Rok zawitał. Ufff... Dobrze, że wśród noworocznych postanowień nie znalazł się zapis o bardziej systematycznych, ciekawszych i inteligentniejszych wpisach, bo żadnego z przymiotników-marzeń nie dałoby rady przekuć w rzeczywistość :-). Zatem kontynuując projekt, bez większej presji, ale z ogromnym zaangażowaniem, postanowiłem wreszcie skorzystać z know-how przekazanego mi przez Pawła (pozdrawiam serdecznie!) z PetrolHearts.pl i na moim 4-letnim laptopie udało mi się wyedytować trochę filmiki nakręcone jeszcze w sierpniu 2012 roku. Filmiki połączyłem w jeden, na którym prezentowany jest stan podłogi na tamten moment. Testu śrubokrętu nie robiłem, ale każdy średnio widzący człowiek jest w stanie zobaczyć, że był on zbędny :-). Żeby nie psuć niespodzianki nie zdradzę jak to wygląda na dziś :-).
           Tych, którzy horrory traktują w kategorii kaszki z mleczkiem zapraszam do oglądania, a wszystkim pozostałym radzę zabrać kogoś bliskiego do trzymania za rękę, no i pewnie paczka chusteczek też nie zaszkodzi. Przed Państwem 2 minuty i 34 sekundy CAŁEJ PRAWDY O TOYOCIE! :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz