wtorek, 12 marca 2013

Niespodziewana wiadomość z Holandii

           W środowy poranek na początku roku dostałem informację na maila o zasubskrybowaniu mojego kanału na youtube przez użytkownika Urny12345 oraz o umieszczeniu filmu video w odpowiedzi na mój film z dnia odbioru Toyoty. Było to niesamowicie pozytywne zaskoczenie.
           W okamgnieniu obejrzałem wszystkie dostępne filmy o KE30 i na sam koniec poczułem ukłucie zazdrości w sercu! Tyle pięknych egzemplarzy KE30, świetnie wyposażony warsztat z prawdziwego zdarzenia, gdzie wszystkie prace remontowe mogły się odbywać, dodatkowo lakiernia - można tylko pomarzyć, a moje serce płacze... Zresztą zobaczcie sami:

Pierwsza część:
 

  Druga część:

Trzecia część:

Wygląd finalny:

KE30 brązowy mat:

           I te samochody w naprawdę rewelacyjnej kondycji! Koniecznie muszę z nim nawiązać jakiś bardziej bliski kontakt, żeby dowiedzieć się czy jest jakaś szansa na części albo ewentualnie wizytę :D

2 komentarze:

  1. Fajnie się ogląda czyjąś robotę :D
    Kurcze, gdyby nie ten badlook(?) u tego niebieskiego... Trochę mu źle z oczu patrzy, i psuje IMHO cały wygląd tego auta. Za to brązowego brał bym bez gadania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, fajnie. Choć najlepiej byłoby mieć już zrobiony swój egzemplarz i móc spojrzeć w tył i czuć niesamowite uczucie spełnienia i satysfakcji w związku z wykonaniem ciężkiej pracy :-).
      Brązowy fajny, ale ten niebieski (mój ulubiony kolor) i te światła jakoś mnie bardziej kręcą :P.

      Usuń