piątek, 15 marca 2013

Mnóstwo awantaży z wyprzedaży

           Ze względu na zaangażowanie wszelkich mocy na poszukiwania maski i błotników na jakiś czas przestałem monitorować lokalne aukcje w poszukiwaniu części zamiennych do Toyoty. Chciałem przy okazji sprawdzić też czy Pan Sławek nadal wystawia swoje części czy może udało mu się ostatecznie znaleźć kupca, a może się poddał. Ogłoszenia Pana Sławka nie znalazłem, ale za to trafiłem na zestawy instalacyjne do klocków (przód) i szczęk (tył) hamulcowych. Następnego dnia zobaczyłem, że firma wystawiła kolejne rzeczy na sprzedaż, co mnie trochę zdziwiło, bo nie rozumiem dlaczego nie mogli po prostu wszystkiego uwzględnić od razu. Można by zaoszczędzić na kosztach transportu i dać odetchnąć środowisku :-). 
            Tak więc na chwilę obecną przyszły jedynie prezentowane poniżej zestawy. Najbardziej jestem zadowolony z tego zestawu do klocków. Nie przyznawałem się, ale podczas wymiany opon w zeszłym roku postanowiłem trochę poeksperymentować i nauczyć się budowy klocków poprzez dotykanie wszystkiego co się da. No i tak się niefortunnie złożyło, że przeżarte rdzą druciki nie wytrzymały tej zabawy i się połamały. Dlatego też wyczekiwałem z utęsknieniem, aż będę mógł kupić zestaw naprawczy czy też instalacyjny. No i udało się! :-)

ZESTAW INSTALACYJNY KLOCKÓW HAMULCOWYCH TOYOTA


ZESTAW INSTALACYJNY SZCZĘK HAMULCOWYCH TOYOTA



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz