poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Fani 4 kółek - konkurs

           Całkiem niedawno Piotrek podesłał mi link do strony, na której znajdowała się informacja o konkursie organizowanym przez Discovery Polska przy współpracy z Cyfrowym Polsatem oraz tygodnikiem Auto Świat. Tym razem bohaterowie telewizyjnego programu "Fani czterech kółek", Mike Brewer i Edd China, wybierają się do Polski, aby wybrać samochód, który później naprawią. I właśnie ta naprawa, na którą przeznaczona jest kwota 5 tysięcy złotych, jest główną nagrodą w tym konkursie. Konkurs składa się z kilku etapów i trwa do 1 lipca. 
           Bardziej niż radością z tego konkursu i przesłania mi informacji o nim przez Piotrka byłem zszokowany faktem, że sam wcześniej nie trafiłem na żadną o nim wzmiankę. Stało się już niejako tradycją weekendową, że oglądamy z Mileną ten program, a czasem, co dziwne, ogląda ona sama :-).
           Zadaniem w pierwszym etapie było zgłoszenie samochodu do dnia 29 kwietnia. Strasznie ciężko było sprostać mi wymaganiom dotyczącym maksymalnej długości zgłoszenia. Jako znanemu gawędziarzowi lubującemu się w używaniu jak największej ilości słów, formułowanie krótkich tekstów przychodzi niełatwo. Mam świadków na to, że napisanie 1995 znaków (chciałem 1979 tyle ile rok produkcji samochodu:-)) było nie lada wyzwaniem i zajęło kilka godzin... Na szczęście udało się zmieścić w terminie i poniżej możecie zobaczyć moje zgłoszenie nr 64414.


           Do konkursu, łącznie, zgłoszonych zostało 66776 samochodów (!!!), spośród których do następnego etapu przejdzie jedynie 5... Zatem konkurencja ogromna i po przejrzeniu kilkunastu stron muszę przyznać, że zostały zgłoszone naprawdę ciekawe auta. Nie wiedziałem nawet, że takie auta w ogóle w Polsce są! Zazdroszczę ich właścicielom i gratuluję im świetnych egzemplarzy. Nie znalazłem żadnej Toyoty podobnej do mojej, co nie musi znaczy wcale, że takich nie ma w kraju. Bardzo chciałbym poznać właścicieli obecnych czy też byłych tego modelu Toyoty. Byłoby to naprawdę fantastyczne! Jeśli kogoś takiego znacie albo czyta on w tej chwili ten tekst - będę bardzo wdzięczny za nawiązanie kontaktu :-),
           W chwili obecnej trwa już drugi etap konkursu, w którym to trzyosobowa komisja konkursowa, do 14 maja, dokona wyboru 5 najciekawszych zgłoszeń. Jeśli moje zgłoszenie znajdzie się wśród nich to na pewno o tym wszystkich poinformuję! Tymczasem trzymajcie kciuki! :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz